Sikker utskrift
-beskytter bedriftsdata med tilgangskontroll
vannforbruk, sparte trær og lavere CO2-nivå.
Sikkerhet og databeskyttelse regnes som de største og viktigste utfordringene for de fleste bedrifter. Ukontrollert tilgang til bedriftens utstyr samt sensitiv og konfidensiell informasjon i feil hender utgjør fortsatt en stor risiko. Etter at GDPR ble introdusert i Europa i 2018, ble det satt betydelig søkelys på både innsamling og håndtering av sensitiv informasjon. Det mange ikke er klar over er at dette er en lov som også gjelder for papirinformasjon som bedriften samler inn.
Ved å velge SafeQ får du en programvare som kan spore alt av print, kopier og skanneoperasjoner. Samtidig er brukerens tilgang til printeren sentralt kontrollert og begrenset der det er nødvendig. Dersom man har flere enheter på samme kontor så kan alle tilganger enkelt styres sentralt fra et kontrollpanel, som gjør administrasjonskostnaden og jobben enklere for bedriften.
SafeQ kan med sin kombinasjon av printsikkerhet, tilgangskontroll til printere og sikkerhetsfunksjoner for dokumenter oppfylle sikkerhetskravene til bedrifter. Dette oppnås med klare regler for brukertilgang og sentral sporing av brukeraktiviteter.
Løsningen passer for både større banker, kontor, skoler og mindre bedrifter. Tilgang kan gis med IDkort, pinkoder eller brukernavn og passord. Her kan vi skreddersy en løsning som passer din bedrift, ta kontakt med oss i dag for en kort prat eller for å få et tilbud.
Send forespørsel
▼
Du hører fra oss snarlig!
Slå av en prat
Vi leverer alt innen kontoret til offentlige kontorer og bedriftsmarkedet i Agder.
Har du spørsmål om produkter eller priser? Legg igjen kontaktinformasjon så tar vi kontakt!